söndag 5 maj 2013

Long time no see

Jag lever. Livet har bara varit för mycket ett tag.

Jag är såå trött. Kroniskt trött och det verkar inte vilja gå över. Just nu längtar jag till att skolan är slut för denna termin så jag kan släppa det ett tag och bara JOBBA, älska min underbara lilla son och umgås så mycket jag bara kan med pappa.
Paniken över att tiden en dag är slut. Det man aldrig sagt, aldrig gjort eller det man kanske borde förlåta.

Från och med nu vill jag bara att de som läser min blogg gör det för vänskapens skull, inte för nyfikenheten. Bloggen kommer därför att låsas för andra, och endast vara tillgänglig för de som behöver läsa. Jag vill kunna vara privat, ärlig och öppen. Vara glad och ledsen utan att behöva känna mig påpassad av personer som inte behöver ha koll.
Ni andra som är här och läser för min skull - jag hoppas ni stannar kvar. Det är skönt att ni finns.

1 kommentar:

  1. Åh fina Camilla! Jag läser bara av omtanke, och för att åtminstone få en liten liten dos av dig, eftersom vi bor för långt ifrån varandra för att kunna ses sådär spontant och ofta som man skulle önska. Jag hoppas att jag får fortsätta läsa din blogg. ♥ Kramar/Sandra

    SvaraRadera