måndag 17 december 2012

Bloggpaus... Tydligen.

Oj! Längesedan denna sida blev uppdaterad. Tid och lust har väl lyst med sin frånvaro.

Snart är det jul som vi ska fira hemma hos oss i år. Mestadels i hopp om att pappa ska komma hit och vara med och äta en stund. Vincents första jul... Tänk vad den dagen kommer betyda mycket under flera, flera år. Mitt älskade Lill-hjärta!

Vincent ja, han har fått 5 nya tänder och har fått alla han ska ha nu på ett tag. Ser ut som en liten häftapparat i munnen och dregglar och tuggar på allt. Han har börjat krypa riktigt ordentligt nu också, och inte bara åla sig som innan. Han tar tag och ställer sig på knä mot saker också, drar i dukar och sladdar. Favoritrummet är givetvis badrummet, varför vet jag inte. Usch, det mest "ofräscha" rummet.

Pappa har börjat sin andra omgång cellgifter nu och mår förhållandevis ganska bra. Jag ber till Gud varje dag att det ska hjälpa och att jag får ha honom kvar i många år till. Hörde en fin låt med Sarah Dawn Finer häromdan som var så fin och passande. Vet inte vad den heter men texten går "... För du betyder allt för mig..."

På fredag åker jag och mamma (och troligtvis resten av södra Sveriges kvinnor) till Ullared för julklappsshopping. Gympadojjor, en burk lugnande tabletter, vassa armbågar och en paket Dextrosol så går väl det med...

Igår var jag som vanligt i stallet och Frasse har blivit riktigt fin i hullet nu! Nu fattas lite muskler på honom och nya skor och snösulor så kan jag börja rida igen :) Den lilla får väl äta på sig lite till innan Olivia börjar igen. Ååhh, längtar till våren!

Nu blir det ännu mer kaffe och lite filmmys med terroristen.

Å ni glömmer väl inte att ni kan shoppa fina, helt underbara produkter från Mary Kay av mig?

Kram <3











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar